lördag 13 februari 2010

Gnällis

Idag har Jhona vart riktigt riktigt gnällig.. Han har sovit kasst inatt (värre än vad han brukar). När han vaknade så var det gnäll. Han gick och la sig och sov förmiddag sen när han vaknade upp var han på ganska ok humör, vi gick ut på en promenad, Jhona fick testa åka ruschkana och gunga. Han tyckte det va skitkul och gunga. När vi kom in badade Makke och Jhonis eftersom vi skulle på två års kalas så vill jag att mina pojkar skulle va rena och fina =) Kusin Lucas fyller två år imorn. . Jhona somnade en stund efter han hade badat. När han vaknade upp så var han så gnällig och skrikig. Tror tänderna spökar på stackarn. Nästan hela kalaset gnällde han bara. Han kunde leka en liten stund med de andra barnen men inte länge. Men man kan ju inte alltid va på topp =) Kalaset var iaf jätte trevligt och vi fick god mat…

När vi kom hem gnällde Jhona fortfarande. Han vägrade gå inomhus. Så fort jag kom in med han i lägenheten så gallskrek han. Så jag och han var ute en stund. Till slut var jag tvungen och gå in trots att han inte vill han hade inga vantar på sig,  Väl här inne så lekte han en liten stund med mig och Makke och var glad. Men sen började han gnälla igen. Nu försöker vi söva han.. Får se hur det går…

var ju tänkt att vi skulle kolla på melodifestivalen men så blev det inte riktigt… Man missade säkert inget ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar