tisdag 2 februari 2010

Nära döden upplevelse

Om man ska tro på min kära sambo hade han en sådan upplevelse idag på morgonen/förmiddagen.. Han vaknade nämligen upp idag och var sjuk. Feber och ont i kroppen ja allmänt sjuk. Eller som han förklarade för mig en nära döden upplevelse. Han var så dålig idag så han inte orkade göra nåt, jag fick springa och hämta vatten, juice. Bädda soffan åt han ja allt typ =) Han klagade mer än vad jag gjorde under förlossningen. Men som Makke sa själv så var hans sjukdag  värre än att föda barn.. Haha killar säger jag bara =) Tur att inte de är skapta för att föda fram barn då skulle det inte finnas många människor på vår jord..

Även om han har vart extremt jobbig idag min prins så är han ju lite söt när man ska springa och tycka synd om han stup i kvarten  =)  Jag tror inte jag är den ända som har en kille som gnäller på detta viset så fort han blir sjuk eller?? =) Nej som Malin säger vi vill ha  riktiga män inga klena pojkar…

Marcus är ju trots allt min drömprins, mannen i mitt liv =)

En av Världens snyggaste kille (pojke) den andra är Jhona =)

P1040180

Idag var jag Malin oh barnen på öppna förskolan. var mycket trevligt. Jhona lekte mest med fotbollarna.. Han är verkligen helt tokig i bollar. Hoppas han blir fotbolls proffs så mamma och pappa får det bra när de går i pension hehe.. Han sprang runt och så på öppna förskolan. Tror han tyckte det var kul annars skulle han nog sagt ifrån. Han blev lite ledsen de sista fem minuterna. När vi kom hem somnade han som en stock gullungen var helt slut. Han sov i över en timme och det händer typ aldrig.

Nu sover både min döende sambo och min överenergiska son haha.. Dax för mig med snart tror jag. Imorn ska vi till BVC ska bli kul och se om Jhona växt något..

Sov gott alla där ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar