fredag 12 februari 2010

Fredag!!!

Idag besökte vi lekslottet på förmiddagen. Jhona hade jättekul där, jag med =) Han sprang runt och runt och runt. Lekte i bollhavet, han var i himmelriket massa bollar överallt, stora ytor för lillkillen och springa på och mjukt golv om han skulle trilla.. Efter en stund kom Malvina och Malin, så då blev det ännu roligare =) Jhona orkade hålla på och rusa i typ 1,5 timme sen blev han så trött. Vi åkte hem och jag la han. Han sov hela 17 minuter sen var han hur pigg som helst. Vi lekte och busade här hemma som vanligt. Lite senare kom farmor, Hon skulle ta hand om vårt lilla troll medans jag va och handlade. Tack för hjälpen. Jag tror nog att nöjet låg på hennes sida =) Jhona skötte sig bra under tiden, han bajsade så farmor fick fixa med det, tur så slapp mamma eller pappa det. Jhona fick en alla hjärtas dag present från farmor och farfar en fin hund bil. Han fick också en present på posten idag från morbror Simme och hans tjej Becka  massa fina kort på vår gullunge. Korten var verkligen skitfina =) Tack så mycket Simme och Becka !!

Vi skulle äta lax,potatis och romsås till middag idag. Jag skalade och satte på potatisen innan MAkke kom hem och han skulle fixa med laxen när han kom hem .Shit vad misslyckat det blev, potatisen brändes (har aldrig hänt förut) SÅ vi fick göra nya potatisar och i och med det blev Laxen skit torr (har aldrig inträffat innan heller) En riktig misslyckad middag…

Jag och älskling bakade kladdkakemuffins med after eight och med daim i.. Om vi lyckas med de återstår och se =)

Ikväll är det solsida, ska bli extra kul och se ikväll, Malin och Malvina ska nämligen vara med. Ska bli kul och se några man känner på tv =)

Herråååå…….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar