måndag 8 februari 2010

Pappa

Inatt runt två vaknade Jhona som vanligt.. Han låg och pratade som han alltid brukar göra. han sa mamma hur många ggr som helst sen helt plötsligt sa han pappa. Så sött. Makke som aldrig brukar höra honom om nätterna, hörde detta. Makke blev helt varm i hjärta =) Så kul när det börja komma lite ord. Titta och e de är två andra populär ord. Jhona har hållt på hela dagen och använda sina nya ord.. Sötlöken..

Imorn ska jag jobba.. Inte så länge 2,5 timmar. >Det är tillräckligt länge, Vet att Jhona kommer klara sig helt utmärkt med Makke det har han gjort innan när jag har vart iväg. Men hur ska jag klara mig utan min lille kille?? När jag vart iväg en halvtimme utan han så börjar jag längta ihjäl mig efter han. Jag tycker ändå det ska bli jättekul och komma ut och jobba lite =)  Annars skulle jag väntat att börja jobba…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar