fredag 26 februari 2010

Jahupp

Nu var det fredag igen =) Shit denna veckan har gått fort.. Måste vart för Makke var hemma i måndags…

Idag har jag och Jhonis inte gjort så mycket , vi har haft en riktig mysdag <3..

Jhona fastnade med båda sina små fötter under vår tv hylla. Jag hörde bara hur han skrek, ett riktigt ”det gör ont skrik” har aldrig hört han skrika så innan .Shit vad rädd jag blev hjärtat slog typ 250 slag/min. Han kom inte låss så han vände sig om på nåt konstig sätt så han låg på mage men fötterna var i samma position som om man satt upp.. Skit läskigt ..Jag kom ju så fort jag hörde han skrika, allt gick väldigt fort även fast jag tyckte det gick jätte långsamt. Trodde han båda hans fötter var av. Vad mycket man hinner tänka.. När han väl kom loss gall skrek han fortfarande. Jag försökte trösta han efter ett tag gick det. Ställde ner han på golvet för att se om han kunde stå på fötterna men då skrek han bara.. Då tänkte jag nej nu måste jag åka in med han. Åhh Makke som har bilen… Får helt enkelt gå in och fråga Malin om hon kan köra oss till sjukan. Men jag lugnade mig satte mig och läste han favorit bok. Sen efter ett tag ville han gå ner själv. Så då ställde jag han och så sprang han iväg =) Så skönt en stor sten föll från mitt hjärta. Jag kände mig som världens sämsta mamma ett tag. Jag vickade fram och tillbaka och upp och ner på hans fötter men han sa inte ett knyst. Så det såg nog värre ut än var det var. Shit vad rädd jag blev, skakade i hela kroppen efteråt…

Snart kommer min stora kärlek hem… Då blir det fredags mys!!!

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar