tisdag 9 februari 2010

Jobb

Så nu har man jobbat för första gången på ja jag kommer inte i håg men mist åtta månader sen. Var väldigt kul och komma tillbaka =) Fast jag saknade min lille Jhona hela tiden, det sved i mitt hjärta och lämna min kille... Han och pappa hade haft det så bra här hemma. Det tvivlade jag aldrig på för Makke är världens bästa pappa. Makke lyckades filma hur Jhona gör när han reser sig upp vid tv =) Så kul och se =)

Idag har det inte hänt så mycket mer utöver det vanliga..

Nu har jag nån som ligger och ropar mamma.. Jhona somnade i bilen när dom skulle hämta mig efter jobbet. Så han lär väl aldrig somna ikväll.. vi har gjort ett försök nu men det verkar inte som det lyckades så bra.. Ska gå och pussa på min lilla godbit nu..

Godnatt alla11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar